sg-happy düşük falan olacağından değil ama stres sizin için de bebek için de zararlı. Benim kuzenim de öyledir normalde de agresifti bebek olduktan sonra iyice gerginleşti. Sürekli bağırıp çağıran, söylenen, şikayet eden biri oldu iyice. Herkes uzaklaşıyor ondan artık. Çocukları da çok azarlıyor. Bence madem farkındasınız bu durumun bir çare düşünün. Belki destek alabilirsiniz ya da yogaya falan başlayın mesela