Reyhanazra 38+2 haftalığım cuma günü Allah izin verirse sezaryen olucam hiç bir gebelik birbirine benzemiyor bu gebeliğimde resmen tecrübesiz gibiyim şuan karnım taş gibi sabah kalkıyorum yumuşacık anlamadım gitti acaba bu sertleşmeler kasılmamı bilen varmı ? Şimdiden herkese hayırlı doğumlar inşallah hepiniz sağlıkla alırsınız bebeklerinizi kucaklarınıza 🤱
Duyguynrky Reyhanazra bugün öğrendiğim bilgiye göre belden göbeğe doğru geliyorsa kasılma ama sadece sertlikse değil. Akşamları genelde benimde şiş ve sert oluyor.
Reyhanazra Duyguynrky gerime filan yok ama taş gibi korkmaya başladım artık biraz masaj yaparsam yumuşuyor galiba daraldı aklıma başka birşey gelmiyor
Reyhanazra Aldatılma gelin görümce elti kavgası desem herkes damlar nasıl insanlar var ya birbirine yorum yaparak yardımcı olmak yerine gereksiz postlarda geziyorlar