Kızlar 17 haftalığım yarım saatte bir idrara çıkıyorum çarşıya falan gidemiyorum gittiğimde yürüyemiyorum sanki bebek altta düşecek gibikasık ağrım kanamam yok daha önce enfeksiyon çıkmıştı kime söylesem şuan bukadar sıklıkla idrara çıkman normal değil diyorlar oturup kalktığımda Bile bebek düşecekmiş gibi geliyor doktor rahim ağzın iyi bebeğin eşimde iyi dedi ama neden böyle oluyor bilmiyorum yardımcı olurmusunuz