brltnyy ben 14 haftama kadar surduu zaten 14 haftamdada yani 4 ayima gecirken dogum yaparak bebegimi kaybettdim ve o 4 aya kadarki 3 ayiii tolet haricinde hic kalkmadim yemegimi bile yatakda yedik gecmedii en son boyle dogurarak dusuk yapdim bu konulara girmek istemem tabi ama korkma insallah gecer atlatanlarda vardirr.Bende boyle olmasi kesin boyledir riye birsey yok kendini uzme ve aslanstres olma