Gookceeeee Kızlar bugün doktora gittim ve kesede kan gördüğünü söyledi ama hiçbir açıklama yapmadı bu durumla karşılaşan var mı korkmam mı lazım lütfen benimle paylaşın internete bakıyorum ama korkuyorum birşey olacak diye 😔
Gizemyakar Gookceeeee normal de ilaç tedavisine başlaması lazım. Eğer içiniz rahat etmediyse bence başka bir doktora danışın
Minnoslarim Gookceeeee Benim de vardı endişelenmeyin, progestan kullandım, proluton iğne oldum haftada 2. İlaçlarla geçti çok şükür
Gookceeeee Gizemyakar Başından sağdı gibi birşey oldu çocuğum var 1 yaşında onu kaldırıp indirirken acaba zarar mı verdim
Gizemyakar Gookceeeee eğer gebeliğiniz yeniyse kaldırmak sakıncalı olabilir. Ama dediğim gibi başka doktora görünün bence
Gookceeeee Minnoslarim Doktorun dediği gözetim altında tutucam dedi 3 hafta sonra tekrar çağırdı çok saçma değil mi ilaç hiçbirşey vermedi
Tuba2949 Minnoslarim Selam benimde çok erken olmasına rağmen kasılmaların oluyordu rahimde Dr a gittim çok az kanama alanı var dedi. Ama dank bu kanama alanı rahim dışındaydı yada ben anlamadım. Bana progestan verdi ve bahsettiğiniz iğneden 1 kere vurdurdu. Umarım bir sıkıntı olmaz korkuyorum. 9+5 bu arada. Sizin kaçıncı haftada oldu.
Gookceeeee Minnoslarim Randevu aldım bakalım yarın gidicem nasip olursa İnşaAllah güzel haberler alırım korku var içimde
Gookceeeee Minnoslarim progestan verdi kendi doğum doktorum çok güzel ilgilendi kanamam o kadarda abartılacak derecede değilmiş çok şükür Rabbime korkulacak birşey yokmuş bütün tetkiklerimiz yapıldı içim çok rahatladı sağolun dualarınız için Allah razı olsun 🤗🌹
Minnoslarim Tuba2949 9’dan sonra kesildi, iğneyi 12. haftaya kadar vuruldum, progestan devam. Acil şifalar diliyorum, olumlu düşünün bol bol dinlenin, ben hep yattım