Asil_hatun oppo reno 4 lite ben kullanıyorum canım çok iyi yarım saat içinde şarj ediyor özellikleride cok iyi eğer başka telefon alırsan NFC si olan bı telefon al canım örnek verim telefinda alışveriş yaparken bilgileri girmeme gerek kalmıyor kartı telefona dokundur anında ödeme yapılıyor