1HappyM 18-23 haftalar arası yapılıyor. Doktorum 21.haftanda git demişti bana.
medicalpark yenibosnada yaptırdım, fiyatı 800₺. Perinatolog prof.dr. ali Gedikbaşı . Ben çok memnun kaldım. 2 mola verdk 5er dk.Bebeğin pozisyonu uygun olmadığı için. 1 saat 15dk sürdü. Yüzünü kapattığı için renkli görüntü alamadık ancak hoca tekrar çağırdı sadece ultrason görüntüsü için. Müsait olduğumuzda gideceğiz sadece fotoğraf almaya.Yapmasa yapmazdı. Herşeyine detaylıca baktı çok şükür sıkıntı çıkmadı. Tavsiye ederim.