Gzunl
36+1’iz bizde ¾ gündür bendede o ağrı var canım bizim bebek’te meğerse makat gelişmiş hatta doktora aa ondan mı benim makatım çok ağrıyor dedim doktorum kahkaha attı bildiğin 😂 nerden biliyim yani ilk gebeliğim sonuçta 😒 bizde’de poççik derler her defasında benim poççiğim ağrıyor diyorum 😂çok şükür ki bi sıkıntı yok bebek baskı yapıyor kuzum başka yer kalmamış gibi tüm organlar yerle bir 😂 amaan sağlıkla hayırla gelsinlerde geçer hepsi hamdolsun herhalimize 🙏