Beyzanurss H&M ve Zara da güzel tarz şeyler var, birazda Lcw, defacto, trendyol ve e bebekten aldım. Hoşuma giden şeyleri alıyorum direk. 🌸 Fazla büyük bir şey almadım giydikçe alacağım. Genelde 0-3 3-6 6-9 aldım hep. 🤗 (Çok yazlık bir şey almadım çünkü eylül ortasına denk geliyor. Uyku tulumları(4 adet), 5 li hastane çıkışı(3 adet), müslinler, alt üst takımlar, çeşit çeşit body zıbın falan aldım. Almaya da devam ediyorum. 🙏🏼🤗