Asenamery ben 2020 yılında tam pandemi başladığı zaman doğum yaptım. Tek bir odaya alındım sancımı o odada çektim doğumum da o odada oldu kontrol etmeye geliyordu doktor ve hemşireler sadece özel hastane gibi yanında olmuyorlar tabiki. Temizlikçiler falan çok ilgiliydi giydirdi güzelce beni temizledi. Hitapları çok güzeldi canım, bebeğim , güzel annecim , kuzum hep böylelerdi asla azarlamadılar ben şimdi 33. Haftamdayım Allah nasip ederse yine oraya doğuma gidicem.