KiymetUzr Adet sancısı gibi bel ağrım oldu geçti Sonra da sol tarafımda ağrı oluşmaya başladı Haftadayız doktara gittim Kafasını rahme dayamış dedi aşırı hareketli bide Ağrı devam ederse progestan verecekmiş Yaşayan var mı bu şekilde
Pembekurdele KiymetUzr ikiz gebeyim 29+5 bendede iki bebek baş asagi pozisyonda rahim agzi uzunlugu 15 mm dendi acil ciger gelistirici igne oldum pruloton igne progestan kullaniyorum hareket etmemeye calisiyorum uzanuyorum
Deemetibostnci KiymetUzr bende 2.5 aydır progestan kullanıom iğne oluyorum altı aylık oldık aynı şeyleri yaşıyorum bazen aşağıdan çıkacak gibi bakılıyor doktor kontrolünü ihmal etme
Nurrrtkn42 KiymetUzr 24 cü haftadan beri rahme baskı yapıyor kızım ama açılmam vs yok 35 haftalık olduk herhangi bi sorun olmadı ayağa kalktığımda gelecek gibi hissediyorum bazen ama açılmam vs yok hala
Nurrrtkn42 KiymetUzr baskıyla kaldı valla benim kızım hala baskısı devam ediyor ama gelen giden yok için rahat olsun🥰