FatmaNur_27 https://imgyukle.com/i/RWRcl6 Kızlar 32+4 haftalık hamileyim mide yanması ve gaz problemim var bunu yazdı doktor kullanan varmı acaba
ipekarel FatmaNur_27 ben kullanmadım ama gaz problemi şuan bendede var ve sancı yapıyor belimde kuyruk sokumumum da sizdede böyle mi acaba
FatmaNur_27 ipekarel evet iki büklüm oluyorum normalde şurup kullaniyodum fayda etmediğini belirttim bu gün bunu yazdı inşallah faydasını görürüm