Gamzess1 bende daha 17 haftalıkım doktor kan ılaclarımı bırakmıstım zaten hamılelıkte kan degerlerı dusuyor 10 un altına dusmesıne dıkkat etmek lazım kan ılacına devam et dedı sende ıcmıyorsan kan ılacı pekmez falan daya bol bol dogumda naya bı kan kaybı yasanıyor