Arkadaşlar ben 14 haftalık hamileyim.
11 haftalıkken ikili test vermeye gittim sonuç çıkana kadar 2 hafta boyunca bekledim ve çıkan sonuçta eksik bilgi nedeniyle testiniz tamamlanmadı şeklinde ifadeler var .
Şimdi gitsem yaparlar mı ikili testi ?
Yoksa detaylı ultrason u mu bekleyeyim 🤔??