Tatli1dunya Doğum ekip işidir ebe değil doktordur asıl sorumlu ve çocuk doktoru, hemşire, ebe, anestezist ve aklıma gelmeyen işinin ehli birden fazla insan bulunur arka tarafta. Evde sadece ebe eşliğinde doğum yapmak çok büyük bir risktir. Boyle bir riski göze almayın lütfen.