Oznur3460 Bermals_63 41 haftama 2 gün fln vardı oğlum dogdu oda gelmek istemiyordu suni sanci ile dogum başlatılmıştı ☺️
iyxtviycutxut Bermals_63 bizcesi önemli değil sizin durum ne o önemli bende 39 oldum tık yok daha da durur bu 42 ye kadar 😂
Yagmur2323 Bizimde son 10 ama benm sancılarım ağrılarım oluyor duruyor çok zor ya artık hareketleri dayak yemişim gibi hissettiriyor ani sert oluyor bazen kasılmalar oluyor