uzaydanbirisi Merhaba, doktorum bana progestan fitil verdi ama onu kullandıktan sonra iç çamaşırımda bembeyaz akıntı vardı , sanırım ilaç aktı . Sizde de aynı durum oldu mu yoksa sorun bende mi ?
Emine003 uzaydanbirisi çok normal canım ilk oğlumda 12 hafta hergün kullandım bu oğlumda da 34+2 yim başından beri kullaniyorum normal yani merak etme🥰
Naziminverasi uzaydanbirisi ben iki aydır kullanıyorum ilaç fazlalığını atıyor korkulcak birşey yada yanlış yaptığınız birşey yok ❤️
uzaydanbirisi Naziminverasi merhaba dün bana cevap yazmıştınız bi sorum daha olacak size . Bugün yine fitili koydum fakat daha sonra lavaboya gittiğimde bu sefer dünkü gibi beyaz bir akıntı değil de hafif kırmızı bi akıntı geldiğini gördüm, hiç böyle bir şey yaşadınız mı acaba ?
zamaneannesi80 uzaydanbirisi fitilden sonra en az yarım saat uzanın. Zaten fazlasını geri atıyor sıkıntı edilecek bi durum değil🥰
mirage333 uzaydanbirisi ilactan alıcagini aliyor, geri kalan o sekilde disarı cıkiyor. 28 haftalik hamileyim bastan beri kullaniyorum ayni sekilde.
uzaydanbirisi mirage333 merhaba dün bana cevap yazmıştınız bi sorum daha olacak size . Bugün yine fitili koydum fakat daha sonra lavaboya gittiğimde bu sefer dünkü gibi beyaz bir akıntı değil de hafif kırmızı bi akıntı geldiğini gördüm, hiç böyle bir şey yaşadınız mı acaba ?
gamzenurbozdere uzaydanbirisi hayır tabıkı fıtıl akıyor krem gıbı 13 haftaya kadar kullandım çok kötü bişe temızlemezsen kaşınıyor o bitti bu seferde mantar oldum ondan sonra aynı fıtıl akar gıbı beyaz akıntım var bende ona uyuz oluyorum haftaya doktoruma sorcam
uzaydanbirisi gamzenurbozdere evet bende lavaboya gittim öncesinde kaşıntı oldu o şekilde fark ettim zaten aktığını 😕
Naziminverasi uzaydanbirisi aynısı bende de oldu dr umu aradım acile gözükmemi söyledi ve progestanın iğnesini vurdular ama sıkıntı yoktu çok şükür bi dr a gözükün isterseniz önemli bişeyki üstünde durdular inşallah sizde de bi sıkıntı yoktue
mirage333 uzaydanbirisi yok yaşamadım. Tahriş etmiş olabilirsiniz yada başka birsey. Bence doktorunuza sorun.