Magk bu kadar paralar vermeye ne gerek var? Kepez belediye binasının yanında Kepez sağlık merkezi var kadın doğumdan randevu oluşturup gelebilirsiniz. Sadece 15 TL. Bende özele gidiyorum ama ekonomik durumlar ortada, özeller her şey için dünya para istiyor. Yazık