Hanifeee_ Hanımlar, merhaba iki üç gündür üşütüm cok hastayım. Öksürügüm hic kesilmiyor. Sürekli öksürüyorum bebege bi zararı olur mu öksürmemim. Endişelendim de. 7+ 5 Buara da ☺️
Senademir04 Hanifeee_ canım o haftalarda bende çok aşırı hastaydım üstelik benim bebeğim tüp bebek korkmana gerek yok bişey olmuyor bol ıhlamur içtim boğazına limonu ısıtıp sar bağrına viks gibi ısıtan kremlerden sur 33+5oldum ve şuan tekrar hastayım Allah’ım şifalar versin hepimize
Hanifeee_ Senademir04 Hic aklıka gelmedi limonu öyle yapmak denerim . Tesekkür ederim . Allahım sağ salim kucagına almayı nasip etsin 🤲 Sana da gecmiş olsun. Bu havalar tam hasta olma havası .Dikkat etmek lazım 😷
Senademir04 Hanifeee_ aynen öyle canım en ufak birşeyden kalıyoruz bide bağışıklık düşük ve salgın varmış