Meryemdagli bn kullandım cnm ama duasını düzgün okunmasıngerek bnm arkadaşım okumuştu bilmediği için yarım yuvarlak okudu biraz geç oldu açılmam ama doğuma girdiğinde hemen çıkarsınlar sudan inanca bağlı ama bilmediğimiz için bnmki suda kalmıştı kananmam surmadı doğum yaptıran ebe odada görmüştü doğum sonrası müdehale ederken meryem ana otunu sudan çıkarmadılarmı dedi bilmiyorum dedim sormuş çıkarmamışlardı o yüzden çok kan kaybettim rahim tekrar kapanmadığı için