Salihaergun Hanımlar yaz geldi malum bende elbiseyle rahat ediyorum ferah ferah ohh😄 ama hastaneye giderken nasıl elbise giyip muayene olucaz komple mi açıcaz nasıl oluyor yani 😂😂
Salihaergun portakalcicegii valla bilemedim hani erkek doktorlara alıştık da erkek stajerlerde var yaşım da 21 çekiniyorum😂
Elif2610 Salihaergun ben kısa tayt giydim ama zaten giymeseniz de örtüyle örtüyorlar tabi her doktorda böylemidir imkan bilmiyorum. Kısa tayt giyin içiniz rahat etsin:)
Salihaergun Elif2610 teşekkür ederim aklıma gelmemişti 😄 elbise ile hastaneye gelenler var ben giyip gidemiyorum yanımda örtü götürüyüm dedim abes kaçar diye de denemedim örtüyü kendimiz mi istiycez
Elif2610 Salihaergun yani genelde doktor asistanı hemen kendi örtüyor yani benm öyle oldu hep kontrollerim..eğer o örtmüyorsa kendinizide rahatsız hissediyorsanız isteyin bence:)
Poyras Ben tesettürlüyüm uzanınca bacaklarım açıldığın da bile hemşire pantolonumu çekip ayak bileklerimi kapatıyor doktorum erkek içeri girer direk ekrana bakar hiç karnıma dahi dönüp bakmaz o yüzden rahatım😃
Venus2022 Salihaergun Size öyle geliyordur doktorların işi o hatta yeni doktor olan birinden iğrendiğini duymuştum, günde kaç tane hasta bakıyorlar, yiyecek gibi bakmıyorlardır size öyle gelmiştir 😂😂
Merve-0535 Salihaergun 2 seferdir elbise ile gidiyorm 😂 içimde tayt oluyor diz üstü. Zatenn örtüyorlar da büyük peçete ile 🤭 elbise büyük rahatlık
Merve-0535 Salihaergun hemde nasıl 😂🤭 ben yazları hep elbise giyiyorm. Şimdi hamilelik de daha da rahat 😂🤭 hele de son zamanlarım. Daha da iyi oldu 🤭
Esmk Salihaergun ohoooo daha nerelerini açcn o doktora donunu görse nolck bacım 😄 ama yanına bi hırka alarak örtabilirsin istersen.Benim doktorumun asistanı alt açma bezi gibi bişi örtüyor
Salihaergun Esmk çekiniyordum ama yanımda örtecek birşeyler götürüyüm doktora açıyoruz da yanındakiler de görüyor 😂😂
Tubaberen Salihaergun giymeyi verin. Bende tayt ve elbise kullanıyorum ama muayne günlerinde dikkat ediyorum ve tayt giyiyorum. Bayan dr ama yinede tamamen açmak çok saçma. Ayrıca onların işleri o sizin gibi günde kaçta görüyorlar ilgiyle bakmalarını sebebi iş öğrendikleri için ola bilir mi .. Bu kadar dert ediyorsanız birgunluk elbise giymeyin yani çok basit.
FatmaNur_27 Salihaergun üstüne örtü örülüyor canım bende giyiyorum tesettürlüyum ayak tarafıma örtü örtüyorum