Cnsoner benim spinal anesteziyle olmustu sadece belden asagisi uyusuyor igneyi vurduklarinda ayaginizda bi elektriklenme hissediyorsunuz ayaklariniz uyusmadi gibi hissediyosunuz ama kaldir dediklerinde kalkmiyor ayaklar 😃😃 sahsen ben hani uyusmadim hissediyorum tum bacaklarimi ayaklarimi demistim 😃😃 kaldir ozaman dediklerinse yok kaldiramadim 😃 sonra isleme baslanildiginda da sifir his hic bisey hissedip duymadim cok rahat gecti sezeryanim. 5 dk da oldu kizim ama dikimk uzun surdu 😃 5 gun dogrulamadim sadece 6.ci gune biseyim kalmamisti cok sukur 🙏 ilk yurume asiri zor oluyor ayaklariniz karincali gibi oldugu icin basmakta zorlaniyorsunjz ama yurumenizde lazim gaz cikartmaniz lazim. Birde yaninizda bitter cikolata,nescafe ve Turk kahvesi goturun ordanda kola ve dondurma alin yiyin yoksa bas ve sirt agrilari yasarsiniz. Beni. Kendi doktorum yemek yedirmeden bunlarin hepsini saydi yiceksin,iciceksin bol bol denisti hemsireler bile yedinmi ictinmi diye sormuslardi ondan sonra yemek yedirmislerdi. Ve dogum yapali 20 ay oldu hic agri yasamadim bugune kadar 🙏 yanimda su isiticimi tek icimlik Turk kahvemi ve nescafe fincani goturmustum hastanede kucuk kahveler cunku pahali 😃😃 zaten kahve koligimdir en cok hosuma giden o olmustu benim dogum sonrasi 😃