Edau9 ben ilk gittigim doktoruma sordugumda agda yaptirma demisti. Hijyen acisindan enfeksiyon kapabilirim diye demisti sanırım. Sonra doktorum değişmek zorunda kaldı. Ona sordum o yaptırabilirsin dedi. Kuaföre gidiyorum agdaya. Ama kendime minik bir makina ve agda falan aldim. Kuaförüm de sag olsun onu göturmeme rahatsiz olmadı. Cok uzamadan da gittigim icin aşırı acı hissedip kendimi kasmamış oluyorum. Ama öncelikle doktorunuzun onayını alarak yapın derim ben.