Simgenurg 15+1 haftalık gebeyim karnımda göbek deliğinin hemen altında ufak ufak acı oluyor bugun neden acaba rahmin genişlemesi vs midir sebebi?
Didembss Simgenurg boşuna korkulcak birşey yok hepimizin yerine sormuş öğrenmiş oldum ha bide sol bacagimada vuruyor ağrı bu aralar eğer sendede olursa oda büyüdüğü içinmiş korkulcak birşey yokmuş sonuçta aynı haftalardayız 🤗bazen aynı durumlar olabiliyor hamilelikte