Sudeki merhaba canım kahve rengi çamur gibi olması korkutmasın seni , önemli olan kırmızı yeni kan olmaması , bende 14+3 2 defa kanama oldu 1 ay arayla hala progestan kullanıyorum bugün doktordan geldim ağrım oldu biraz kahve rengi leke gibi geliyor peçeteyle silince allahım herkesin çocuğunu kucağına almayı nasip etsin sitres yapmayalım