Nobadimuvs 4 haftalık gebeyim sanırım, ama kesede kanama alanı gibi bir şey olduğunu söyledi doktor, bu ne anlama geliyordur bilen veya daha önce yaşayan var mı?
mamma00 Nobadimuvs bana da aynısını demişlerdi ilk başta ama bebek büyüdükçe kaybolacak demişti doktorum , öyle de oldu kendini çok yormaman zorlamaman cinsel ilişkiden vs kaçınman gerekiyormuş kanama alanı geçene kadar bana öyle demişti doktorum😊
melekortac Nobadimuvs 15 haftalık gebeyim. Benimde kesemin dışında kanama alanım görünüyordu azıcık. Doktor öyle dedi. Düşük riskim var zaten daha öncede düşürdüm kürtaj oldum vs. Dikkat etmenizi tavsiye ederim. Zamanla kaybolacaktır eminim ama benim hala kaybolmadı, ilaç kullanıyorum hamileliğin başından beri düşük önleyici
Oznur663 Eğer kese disanda ise benimki öyleydi dinlenmek gerekiyor yani bana doktorum ilaç falan da vermişti dinlendim bide