_ozlmm Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim üç gün önce kontrolüm vardı doktor herşeyin yolunda bebeğin de sağlıklı olduğunu söyledi geçenlerde bi kere kokusuz su gibi akıntım geldi sonra geçince önemsemedim normaldir diye az önce tekrar bi ıslaklık hissettim tekrar gelmiş su gibi normal de zaten beyaz olarak akıntım oluyordu böyle su gibi görünce internette de araştırma yapınca bi korktum açıkçası biri demiş amniyon sıvısı boşalıyordur biri demiş mantardır biri demiş normal olabilir amniyon sıvısı kokulu bir sıvı falan diye ama çoğu okuduğum da amniyon sıvısı boşalması diyor hiç yaşayan oldu mu doktoruna soran falan ben aradım ama ulaşamadım bu arada su içmeye de çok dikkat ediyorum günde 3 buçuk litre içiyorum acaba içtiğim su ile ilgili de olabilir mi 🤷♀️
Mucize92 _ozlmm canım bende senin gibiyim çok korkmuştum şuan 17 haftalığım doktorum alttan baktı hatta dedim zararlı deiilmi mecbur bakmam gerekiyor dedi ultrasonda karnımdanda baktı bebeğin suyu iyi dedi iltihap var dedi enfeksiyonun var dedi bende kaşıntı da olmuştu krem ve hap verdi kremi 10 gün kullandım antibiyotiği 1 hafta kullandım ama yinede oluyor hatta yarım saate bir idrara çıkıyorum dışarı Bike çıkamıyorum çısam yürüyemiyorum bu cumartesi gidip söyleyecem sende ara konuş doktorunla git göster inşallah birşey yoktur
_ozlmm Bebegim_veben sürekli mi geliyor sizin benim bi geçenler de bir kere geldi bide bugün geldi bir kere kontrol ediyorum ama devamı gelmedi amniyon sıvısı da bu kadar çabuk boşalmaz herhalde öyle bir şey değildir inşallah 🤷♀️
Bebegim_veben _ozlmm ara ara geliyo doktora sorduğum da normal dedi anmiyon sıvı sı diye bişiy söylemedi
_ozlmm Mucize92 bende üç gün önce gittim karından baktı bebeğin suyu iyi ama su içmeyi bırakma çok su iç su faydalı falan dedi ama bende içiyorum 5 dakika sonra hemen idrara çıkıyorum doktorum ile bugün görüşemedim yarın tekrar aramayı düşünüyorum haftaya da detaylı ultrasonum var o zaman da soracağım
_ozlmm Mucize92 bende alttan muayene yaptırmak istemiyorum hiç yaptırmadım bu hamileliğim de sizin alttan muayene den sonra bi şikayetiniz oldu mu bazen lekelenme falan yapıyormuş ya
Mucize92 _ozlmm yok olmadı Bi sorun hatta eliyle baktı doktorum çok iyi kardeşimin bebeklik doktoru bende çok tedirgin olmuştum ama kendisine güvendiğim için Bi sorunda olmadı istersen sen kendi doktoruna Bi sor belki o yapmaz her doktor farkı şeyler söylüyor
_ozlmm Mucize92 bende hamile kalmadan önce hiç içemezdim günde iki üç bardak anca içerdim bu ara 3 litre içmeye çalışıyorum sabah 8 den bu yana 2 litre oldu daha 😑 midem bulanmasın diye de bazen suyun içine elma kabuğu yada limon koyuyorum öyle içiyorum dene istersen belki fayda eder
Beklenenim11 Gecen gün altıma mendil koymustum gece sırılsıklam olmus ona uyandım Bende internette arastırdım asırı korktum O gün doktora gittim hersey normaldi Bu akıntılar gebelikte normal karsılanıyormus
_ozlmm Beklenenim11 hiç sormayın bende internetten baktım baya korktum panikledim doktora gitmeyi falan da düşündüm tekrar gelseydi ama gelmedi şimdi olanları da okuyunca rahatladım biraz 🙏🏽
Pnrcnr Bende yaşadım. Doktoruma sorduğumda korkulacak bir şey olmadığını, aşırı yorgunluk, ayakta durma vb sebeplerden kaynaklanabileceğini ve normal olduğunu söyledi. Korkmayın ama sizde bir doktorunuza danışın.