Aykaya Bebeğimde kafa haricinde 3 haftalık gelişim geriliği var.bu durumu yaşayan ya da bir çözüm bulabilen var mı aklıma takıldı?
Wonderful_mom Aykaya benim postlarima bak cnm.. cok onemli bir detay bence.. baska doktora da görün benmki doktor ihmali yuzunden bebegim 2500 dogdu
Wonderful_mom Deniz2961 girmedi .. 41 mişim.. takipli oldgm doktor bana 37 sin dedi.. bebegimin gelişimi de 35 den sonra durmus. Yani bebegimin gelisimi 35 haftalikti 5 hafta geri
Deniz2961 Wonderful_mom kız o zmn yijede masallh girmesiyle kaç kilo idi demekki kilosi iyidi ah bu doktorlar biz kime guvenecegiz
Evinru Wonderful_mom ben anlamıyorum bu durumu mesela ultrason kağıdı veryo orada gebeblik hafdasi 26+5yaziyo bebeğin BDP ac fl ölçüm sonrası kilo 930yaninda 26+1 hafda yazıyo ..hangisi hafdasi şimdi önemli olan 26+1mi bakcaz
Aykaya Doktor ihmali olarak düşünmüyorum.cunku birebir çalıştığım birimin doktoru.gelisimde durma yok 3 hafta geriden geliyor sadece.yinede ilerliyor