Kızlar ya ben 24+0 ım normalde özel hastane takipliyim. Her gittiğimde doktorum ultrason kağıdı verirdi. Bugün ilk defa devlet hastanesine gittim. Ultrason kağıdı vermediler. Sorduğumda ise enabızdan görebilirsin dediler. Ama enabızda sadece normal poliklinik muayene yazıyor. Sizde de böyle mi oluyor. Hiç bir şey öğrenemedim kilosunu bile boşa gittim gibi hissettim.