Sevoo-066 kiloyla alakalı bi şey değil ki canım bu. Bazı doktorları anlamak gerçekten çok güç . Benim annem ebe hemşire o yüzden birden fazla doktorla da görüşüp sorabiliyorum. Hepsi de aynı şekilde anlatmıştı bana. Ve aç karnına gittim önce açlık bakıldı . Ondan sonra glikozlu içeceği içtim. 1 saat sonra ve 2 saat sonra olmak üzere iki kere daha bakıldı. Yani toplamda üç kere kan verdim . Üçünde de açtım. Sadece o şekerli sıvıyı içiyosun. Tok baktır diyeni ilk kez duyuyorum