Selinselinselin benim değil ama kuzenimin başına geldi 3 ay önce. İlk doğumu sezeryandı aynı şekilde bebek ve kese sezeryan yerine yakın tutunmuştu kalp atışı vardı ama başından beri riskliydi. Bir umut yukarı çıkar diye beklediler ama maalesef çok kanaması vardı ve kürtaj olmak zorunda kaldı 6 haftalıkken. İnşallah sizinki normale döner 🤲🏻