syagmurr Kızlar idrarda eritrosit 3-4 yassı epitel 2-3 çıktı çok sorun teşkil edermi sizce? Bana fazla gibi gelmedi doktorumla cuma iletişime geçicez. Size sormak istedim
Ormanmeyveli syagmurr Bazen bir kaç sayı düşük ya da yüksek çıkmasını doktorlar pek önemli saymıyor. O yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum tabii sikayetiniz yoksa yanma agri batma gibi
syagmurr Ormanmeyveli sık idrara çıkıyorum o kadar ama bebek altta duruyo ondan olabilir diye düşünüyorum
Sineemiis syagmurr kum veya taştan şüpheleniyor musun dedi yok dedim ne agri ne yanma bisey yok bunu sağlık ocağı sormuştu ama kendi doktorum hiç bisey demedi normal dedi demekki yükselebiliyor gebelikte 😄