Kızlar 2 hafta sonra yükleme testim var. Mesela inşallah yani şekerim çıkmadı diyelim. Bu tatlıları özgürce yiyebilirim anlamina mi geliyor 😂😂 sütlü tatlıları çok seviyorum hafifleri ama hep endiseliyim yerken. Gönül rahatlığıyla yiyebilir miyim yani? Birde seker yuklemesinde sekeri cikmayanlar yinede evde ölçüme devam ettiniz mi? Aletim yok benim ama yapilmasi gerekiyorsa almayi düşünüyorum.