-anne-oluyorum- https://www.saglikpersonelihaber.net/m/saglik-bakanligi/bakan-koca-imzali-personelin-idari-izinlerine-dair-bakanlik-yazisi-h17537.html KıZlar bi bakın bu ne demek izin kullanabilecek miyiz yine 🙏🏻
Bet7408 -anne-oluyorum- ay çok mutluyum işe geri başlamıştım 2 haftam kaldı 32. Haftaya inşallah doğrudur en azından bebişimin eşyalarını toparlandım ne zaman netlik kazanır
Sevdapl -anne-oluyorum- ay çok heyecanlı. Tam 30 Haziran da 32 haftalık olacağım inşallah kullandırırlar
Bebegiinin_Annesi Ya evet sanki bende öyle gibi anladım 30 hazirana kadar demişler ama iyi bilen biri var mı
Bebegiinin_Annesi Komisyon müdürümüze sordum şimdi bilgim yok dedi ama sonuçta bu da bi genelge ay inşallah hemen açıklarlar da ya 🙏🏻 24 olunca direk izin alabilirim değil mi kızlar 4 hafta sonra olcam çünkü
Bebegiinin_Annesi Kızlar bide bu yazı kamu çalışanları için mi yoksa sadece sağlık çalışanları için mi sağlık bakanı yazmış ya?
Deletedmom70006 Kızlar genelgede hali hazırda izinde olanların kapsandigi yazıyor. Yeni ayrılacak olanlara izin vermezler bence
despina234 30 Hazirana kadar demiş ya acaba 30 Hazirana kadar 24.haftasi gelenler izne ayrilabiliyor mu ben öyle anladım ama yanlış mı anladım? Bu arada kamu çalışanları diyor o zaman öğretmenler de mi izin alabilir?
Ayayya Sevdapl benim anladığım yeni genelge çıkmamış ama sağlık bak tüm kamu kurumlarına yazı yazmış. Yazı bgn tarihli ve halihazırda 60 yaş üstü ve idari izni devam edenler anlamında bir ifade var. Sanırım yeni gebeler dahil değil. Ben de aşırı sevindim önce 22. haftamdayim.
Sevdapl Ayayya ben de şu an 24 haftalığım. Genelgenin varlığından bir emin olayım sağlık bakanlığını arayıp soracağım ben yararlanabiliyor muyum diye.