Peperonni zorlandigim tek sey psikolojik kismiydi, cok üzüldüm cok agladim 😅 oglum sadece igne yapilirken aglamisti birde sünnetten sonra son bir islem yapildi orda. Onun disinda ne ilk cisinde nede baska birseyde aglamadi, huysuzluk etmedi masallah hic sünnet olmamis gibiydi. Gecede ayni herzamanki gibi uyudu. Agrisi sizisi yoktu ama ben yinede kücükte olsa ameliyat oldugu icin iki gün ikiser tane agri kesici fitil verdim.
Suanda sadece banyo yaptirmiyorum, düzenli olarak pansumanini yapiyorum okadar. Hareketlilik meselesine gelirsek, oglum yavas yavas altini alirken elini pipisine getirmeye calisiyor. Bir ay daha gec yaptirsaydik ben altini alirken ellerdi sanirim, hem acirdi hemde bakteri acisindan iyi olmazdi. Birde ben yüz üstü dönmüyor henüz diye rahattim ama dönsede bezli oldugu icin sorun olmuyormus, suanda kendim yatiriyorum yine yüz üstü.
Beni psikolojik olarak yordu sadece, yoksa cok rahat. Ilerde nasil olur bilmem. Biz sünnete gittigimizde 6-7 yaslarinda bir oglan vardi. Cocuk korkuyordu agliyordu girmek istemiyordu. Annesi sürekli tamam oglum söyle olcak böyle olcak diyerek teselli etmeye calisti ama iste o yaslarda cocuga daha zor oluyor.
Yengem yigenimi 3 aylikken sünnet ettirmisti oda cok rahat etti hemen iyilesti.
Kuzenimin oglu 1,5 yasindayken olmustu, bir süre banyo yaparken sürekli pipisine bakip nezaman tekrar büyüyecek falan diye soruyordu. Akillari ermeye baslayinca biraz sıkıntı. Her cocukta ayni olacak degil tabiki. Sizde duruma göre bakarsiniz ama cok beklememek daha iyi sanki 😊