Bugün tam 37. Haftama girdim sabah sağlık ocağı kontrolüm vardı kan falan verdim tansiyonum biraz yüksek çıktı normalde hep düşüktür. Kalp atışı falan gayet iyi dedi hemşire eve geldik 1 saattir vajinama iğne batar gibi oluyor kramp giriyor gibi oluyor ve bebek aşırı hareketli arada bir ishal gibi karın ağrım oluyor vakit yaklaşıyor mu sizce? İlk bebeğim sancı nasıl hissediliyor