cckdlk Merhaba kızlar. 7 haftalık hamileyim. Keseyi de bebeği de gördük şükür. Önceden bi düşük iki kimyasal olduğu için bunda çok korkuyla yaklaşıyorum . Yaptırdığım testlerde bi sıkıntı görünmedi. Sadece genetikte mthfr (c677t) homozigot çıktı… böyle olup da ilaç vs kullanan var mı acaba? Doktorum perinatolog ve folik asit dışında hiç bişey önermedi.. tiroid rahatsızlığımdan dolayı euthyrox bide.. aynı sorun olan var mı acaba? Hepinize sağlıklı günler
Obirgebe cckdlk kan sulandırıcı kullanıyorum ama bnm 2 genimde anomali var ve protein c düşükşüğüm var
cckdlk Obirgebe anladım canım. Benim protein c/s vs diğer her şey normaldi. Sadece bu c667t homozigot. Aynı durum olan var mı merak ettim de
semirra cckdlk ben sizle aynı durumdayım birebir aynı doktor bana metilfolat takviyesi ve coasprin kullanmami önerdi sadece
cckdlk + Bi düşük iki kimyasal yaşadığımı söyledim bugün aile hekimine. Neden aspirin vs tedbir amaçlı bişeye başlamadı kadın doğumcun,doktorunu değiştir dedi… Tekrarlayan düşüklerde tedbir için size ne ilaçalr verildi acaba?