Cnsy00 Philips Lumea var bende de hamilelik düşünürken kullandım ama çok az 2 kere falandır. Hamile kaldığımdan beri bacaklarıma bile kullanmadım. Ki senede 2 kere bacakta tüylenme geri gelmesin diye atış yaparım bahar zamanı. Yayılan ışın çok büyük boyutta değil ama gerek yok ya risk almak istemedim ben.