MucizeAnnesiiH Kızlar 16+2 haftalık hamileyim ve çok çilek tüketiyorum cevremdekiler bir yerine dokunma dediler ama bende refleks olarak heryerim kaşınıyor sanıyorum. Çok yemek çilek benine falan sebep olur mu ?
NrcnGltkn MucizeAnnesiiH bende şuan 28+3deyim ve canım istedikçe cilek yiyorum bir sorun olmadı şuana kdr 😂
Buseyllzr MucizeAnnesiiH bende çok çilek yiyorum böyle şeylere asla inanmıyorum ama annem bana hamileyken onada çilek yiyince bı yerine dokunma demişler dokundu mu ne yapti bilmiyorum ama belimde bildigin çilek şekli olarak doğum lekem var nokta noktalari bile var 😂 ama ben hala inanmıyorum inanmak istemiyorum saçma geliyor çünkü 😂
Hande1nur MucizeAnnesiiH ben hayatımda yemediğim çileği yedim hamileligimde, neden sorun olsun ki meyvenin ne zararı olur,hurafelere inanamayin
Dark MucizeAnnesiiH bende çok yedim hı öyle bir şey olmadı. 10 aylık kızım var. Sadece çilekte kalıntı çok oluyor o yüzden fazla tüketilmesi önerilmiyor
kahvesever__ MucizeAnnesiiH 9 ay boyunca her gün yedim hiç birşekilde hiç birşey olmadığı rabbime şükürler olsun hurafe öyle şeylere inanmayın