sekin99900 Kızlar benim canım hep erik istediğinden sürekli buldukça yiyorum karnımın sağ tarafında sancımsı gibi ağrı var sizce dokunmuş olabilir mi
benimmdunyamm sekin99900 valla hergun erik yiyorum hiç öyle birşey olmuyor resmen erik ve çilek hastası oldum
Buseyllzr sekin99900 eriği fazla yiyince gaz yapar canım mideni de bozabilir çok abartmadan yemeye çalış 😚
Sevdapl sekin99900 ben de her gün bir kase yiyorum. Bir sorun olmadı şükür. Kışın da eriğe aş ermiştim. 6-7 tane eriği 40 liraya almıştı eşim 😂