İlk bebeğimi 4 aylıkken ekimde kaybettim aralıkta hamile kaldım tekrar ve şuan ilk ameliyatımın üzerinden 11 ay geçti 23 haftalık hamileyim ama böyle birşey olamaz bir bel ağrısı bir belimin yanlarına doğru devam eden ağrı alttan sol baldırımın içimden yukarı doğru damar çekilmesi dikişlerimin altlarında baskı sancı ne olacak sonumuz bilemiyorum götümü toplayı yan odaya geçemiyorum o hale geldim 😩😩😩🤦♀️