Gizembiniciogl1 13.haftalık hamileyim aşırı öksürüğüm ve hapşırığım var , bebe zararı olur mu? Çok tedirgin oluyorum 😢
EssoSavve Gizembiniciogl1 valla şu hamileliğim boyunca 5 defa grip oldum 1 de covid maşallah bebeğime bişi olmadı ama öyle böyle değil ciğerlerimi üşütüyordum 😁 bebeğin orada rahat korkma hapşırıktan enfeksiyonunu takip et bebeğe o zarar verir
Efnanada Yok canım kendini sicak tut gebelik döneminde ilk aylarda covid bile geçirdim rabbim her türlü koruyor onu bol bol su iç havuç limon tüket hapşırırken kendini sıkma dinlen bol bol geçer inşallah geçmiş olsun 💫