AysunAkinel herkeste farklı oluyor bence benim ilk gebeligimde doguma girmeden bile midem bulaniyordu doğurana kadar bulantı çektim onzyd diye özel bir bulantı hapı vardı onun sayesinde rahat ediyordum şimdi yine gebeyim yine aynı ilacı kullanıyorum bu sefer kaç ay sürecek bilmiyorum 🤷🏻♀️