Kızım 22 günlük 35+3 haftalık doğdu. Saat başı uyandırıp emzirmeye çalışıyorum biraz alıp uyuya kalıyor en geç 3 saate kadar kendi acıkıp emiyor. Doyduğunu düşünmüyorum ama kakasını çişini en az 3 4 kere yapıyor Mamayı da akşam 10 da 30 cc veriyorum günde 1kere sizce mamayı arttırmalımıyım bide 30 cc azmı. Mama kabız yaparmı?