Bayancorek Dilekbudak Kişiden kişiye değişiyor tabi, benim kol ağrımda dahil hiç belirtim olmadı, aşı olmamış gibi geçirdim günü.
Bet7408 Dilekbudak gerçekleri söylemek gerekirse ağrı bende çok oldu 1 hafta kadar ama tabiki dayanılmayacak kadar değil herşey geçiyor
_prenses_annesi Dilekbudak Ben 2 doz oldum ilkinin hala agrısı duryor. Mesela. Soguk oldugunda. Üşüdügümde sızlıyor. 2.aşı o kadar etkı yapmıyor. Tabi bu kışıden kışe. Degışr
Fotti @“Dilekbudak” ben kan aldırırken fenalaşanlardanım😅 Ama aşı beni korkutmuyor, yaptırdım. Sol tarafıma yatıyorum bir de ona rağmen çok ağrım olmadı. Tek doz korona aşım da var o çok ağrı yapmıştı☺️
CenKayNur Dilekbudak 2 gün önce yaptırdım 2. Aşımı 1. De okadar çok ağırmadı ama bayaa morardı şimdi 2. aşım Kolum ağırmaya başladı kolumu kaldırınca bile ağrı oluyor
Gizem260 Dilekbudak bence abartılacak birşey yok ilkini hiç anlamadım yaparken sonra biraz kol ağrısı yaptı ama abartılacak bişey değil ikinci yaparken biraz yaktı kol ağrım olmadı ki ben aşırı iğne fobisi olan bi insanım bende sizin gibi çok korkuyordum ama korkulacak bişey yok kan aldırmak ondan kötü bence
EssoSavve Ağrıyı aşı olurken hissetmiyorsunuz. Şöyle 3-5 saat geçince bi ağrı oluyor bi arkadaş yazmış covid aşısı gibi. Çoğunuzun tetanoz zamanı mı geldi nedir bugün öyle çok gördüm ki bunu hepsine de yazma gereği duydum 😁 İğne fobisi olan ben bile korkmadım da abartmayın 😂
Zeynepppp23 Ben iki doz oldum gebelikte hiç ağrı olmadı korkulacak bisey yok inşallah sizinde hiç ağrınız olmaz
Julide_01 Dilekbudak ben iki defa oldum. Normalde alı olduğumda çok ağrırdı bunu hiç hissetmedim hiç acımadı aşı olduğumu Bİle unuttum bünyeden bünyeye değişiyor acısa da bir şey olmaz bebeğimizden önemli değil öyle düşün canım 😍
susam111 Dilekbudak bugün sabah oldum sol koldan yaptılar ilk vururken hafif bi ağrı oldu ama şu an gayet iyiyim kolumu kaldırırken hissediyorum oda çok çok hafif. Bence kendinizi korkutmayın belki sizde hiç bir acı olmayacak 🌸