Kubra008 canım kalp atışı kişiden kişiye değişiyor sanırım. Ben burada 12 haftalıkken kalp atışını ilk defa duyan gördüm. Belirtilere gelincede, birden başlıyor anlamıyorsun bile. Bana herkes 6 haftalıkken çok iyisin çok dinçsin dedi bir hafta olmadan bütün belirtileri yaşamaya başladım. Bence tadını çıkar bu günlerinin. Hayırlı olsun bebişinde🙏🏻