Dilekeslina Kızlar meraba 27 haftalık hamileyim iki gün önce doktor kontrolümde bebeğin başının aşağıda olduğunu söyledi o an aklıma gelmedigi için sormadım şimdiden baş gelisli olması erken doğuma neden olur mu
MaBelle Dilekeslina ben 32+4 teyim. 28. Haftadan beri baş geliş pozisyonda. Bebeklerin en sevdiği pozisyonmuş anne karnında. erken doğum riski değil merak etmeyin 🤗
Deletedmom622772 Dilekeslina Hayır korkmanıza gerek yok uygulamada yazar zaten bebeğinizi baş aşağı görürseniz korkmayın erken doğum belirtisi değildir diye :)
Dilekeslina Gorkeminannesi ilk gebeligimde bebeğim her gittiğimde hep aynı pozisyonda olduğu için buda öyle olur diye sordum ☺️☺️☺️benim bebisler tembel biraz pozisyon falan çok değiştirmiyo heralde
Gorkeminannesi Dilekeslina 27+6 bugun kontrole gittim benimki de baş aşağı pozisyondaydi doktor surekli doner o zaten yeri cok genis suan dedi 🤗
_prenses_annesi Dilekeslina Bende 27.haftamdayım. Aynı şekilde kızımında başı aşagıda Doktor kotkulacak bi durum yok bevek yavaş yavaş doguma hazırlanıyor dedı
ebru2871 Dilekeslina o günlük ve saatlik dahi değişiyor canım benim 26 haftalıkken baş aşağıydı 28 ve 30.haftada yukardaydı 32+5de yine doğum pozisyonundaydı
Tazeanne0134 Dilekeslina hayır canım olmaz alakası yok benimde ilk 28 haftada dönmüştü 34+4de gittim baş yukarı pozisyondaydı 10 gün sonra gittim tekrar baş aşağı dönmüştü şimdi 37+6 haftalık hamileyim hâlâ baş aşağı canım korkma bişe olmaz ama dikkat et tabiki hamileliğin her evresinde tehlike var tabiki
Sibelu Dilekeslina Dilekeslina benim 21. Haftada baş aşağı pozisyona gelmişti. Dr kafası biraz aşağıda endişelenme dedi. Başka bir dr gittim teyit etmek için. Erken doğum gibi bir şey söz konusu değil dediler. Şimdi 29. Haftadayım hala öyle miniş doğum pozisyonunda🥰 Yani korkacak bir şey yok🥰 Kafası aşağıda olduğu için kasık ağrısı çok yapıyor endişelenme 💘
Kubraa5353 Benim neredeyse hep başı aşağıdaydı. Bazen nadir baş aşağı çapraz olarak yattı. Şimdi 31. Haftamdayım hala baş aşağı pozisyonda. İnşallah değişmez böyle kalır.