Selam kizlar oğlum 2 aylık oldu emzige alıştırmak istiyorum bu süreçte denemediğim emzik kalmadı . Bugün aventin emzigini aldım steril edip denedim ağzında iki çevirip bırakıyor ben tuttugumda ise midesi bulanip ögururuyor . Sizler nasıl alistirdiniz emzige bibs marka denemedim bitek . Varmı püf noktaları. 💕🙏