mucizeeem03 Femara kullandikdan nezaman yani kac gun sonra catlatma ignesi vuruldunuz? Cuma gunu adet oldum, bugun femara nin son gunu, Cuma gunu kan ve ultrason cekicekler Sizce yumurta buyumusmudur? Baslarmiyim hemen catlatma ignesine Tecrubesi olanlar?
Ebruu91 mucizeeem03 ben bazen 5 gün bazen 7 gün kullandım femarayı zaten kontroller sonucu istenilen boyuta geldiyse iğneyi o zaman vuruyorsun
Ezgi_hsyn Adetin 2. Günü doktora gittim sonrasında famera kullandım 5 gun sabah akşam bitiminde ovitrella oldum doktor ne derse uyguladım hamd olsn MUCİZEm benimle 🥰🌺
Zynpasr65 Ezgi_hsyn ben 2 ay femara kullandım bu 3. Ayım ve aşılama oldum pazartesi umarım güzel sonuçlar alırım hamilesiniz duanız kabul olur bize de dualarınız da yer verin lütfen 17 aydır sabırla bekliyorum
Zynpasr65 Kontrole gittiğinde yumurta istenilen büyüklüğe yani 18-20 mm olduğunda çatlatma iğnesi veriyorlar genelde .
Ezgi_hsyn Zynpasr65 ilki 14 mm dı 2 ayda 19a bulaşmış 1 gün yanlışlıkla geç gitmstm o ay catlamisti canım
Ezgi_hsyn Zynpasr65 gerçekten kalpden duam rabbim dileyen imtihan. Olan benim gbı çok bekleyen tüm kardeşlerime nasip eylesin inşallah 🌺🐣
Ezgi_hsyn Zynpasr65 bende ilk ay olmadı 1 ay ara verdi 2 ayda dedim ya boşver zaten ilaç var buna hep inanmazdım sal gitsin moduna baktım 14 güm geçmiş Bi bakayım dedim rabbim nasip etmiş ne kadar düşünmüyoruz desekde o bile etkenmis rabbim ol derse oluyor ama herzaman gerçekten ona teslim olmak gerekiyormuş 🤗 tam 5 yılin hediyesi
Zynpasr65 Ezgi_hsyn maşallah canım benim rabbim sağ sağlim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Ebruu91 Zynpasr65 36. Saatte çatlıyor yumurta. Doktorum bana vurulduğum gün dahil ilşki önerdi 1 hafta
Ezgi_hsyn Zynpasr65 doktor sana göre yazıyor zaten bellırlı günleri kesin şu gün diye bisi yok cnm sana tedavi duruma göre
Hnd3535 Zynpasr65 bana vulduğum gün ve ertesi günü ilişki dedi. Sonra 1gün dinlenin ertesi gün tekrar demişti. Mens olmamayı bekliyorum hayırlsı ile
minikumutlar Ebruu91 yaa bende bugün kullanmaya başladım banada 7 gün kullanmamı istedi bazıları 5 gün kullanıyomuş
Zynpasr65 Ebruu91 kesin 36 saatte mi çatlıyor acaba . Daha erken çatlayabilir mi ? Ben cumartesi 23:30 da çatlatma iğnesi vurdum 6 saat sonra baya ağrım oldu hemen çatlama olduysa pazartesiye kadar yumurta canlı kaldı mı acaba çok stres yaptım pazartesi 11:30 da aşılamam yapıldı.doktor ona göre yapmıştır heralde die düşünüyorum aşılama sonrası 1 hafta gün aşırı ilişki önerdi bide her akşam progestan fitil kullanıyorum .
Ebruu91 Zynpasr65 hiç stres yapma 🌸 ben çok femara + çatlatma iğnesi vuruldum hiç bir zaman 36 saatten önce çatlar demedi doktorum. Rabbim hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin inşallah