Merveymktrmn Arkadaşlar nolursunz acil yardımınıza ihtiyacım var 7 haftalık hamileyim geçen hafta testlerimi yaptırıp istanbulda bi doktora gittim esenyurtta mediplus özel hastane doktor cok iyi güler yüzlü ve ilgili bi kadın neyse testlerim biraz kötü cıktı kanımda pıhtılaşma varmış kan sulandırıcı verdi ismi coraspin öğlen tok yiyorm snra bide troid cıktı tam 3.5 onun icinde euthyrox kullanıyorm bunun yarımını sabah yemekten yarım saat önce yiyorm Bebegin sıvısı az cıktı günde 2.5 litre su içmem gerek haftada iki kere balık yemem gerek ve balık yagıda verdi istanbulda oldgm icin güvenemiyorm ama iyi bi hastane dediler doktoruda sevdm ama bana 5 hafta snra gel dedi kötü bişey olsa erken cagırırdı degil mi bilemedim biraz rahatlamaya ihtiyacım var ilk hamileligm yorumlarnz icin şimdiden teşekkr ederim☺️
Meltem123 Merveymktrmn Tsh bende de var o hamilelik troidi diye geçiyor aynı ilacı bende kullanıyorum hergun 50 lik içiyorum onun faydası var merak etme bebek için yararlı.Genelde ilk zamanlar doktorlar sık çağırmıyor ciddi bir risk görmedikçe canm
Esen Eutrox bende kullanıyorum bebe aspirini de kullandim 32 ye kadar ama balık yağının bu haftada verildiğini ilk kez duyuyorum birde bebeğin bu haftada sıvısı olduğunu ve azaldigini